تماس با ما

۱_فرزاد بنایی
۲_نادر تیموریان(سرپرست)
۳_سهند بهزادی فرد
برنامه راس ساعت ۸ صبح در سیزدهم گوهردشت آغاز شد و در مسیر استاد یزدان رمضانی و آقای فرزاد بنایی به جمع سه نفری ما اضافه شدند و با اضافه شدن دوستان به سمت باغستان غربی و جاده آسفالت برغان حرکت کردیم با گرم شدن بدن ها در دو راهی دروان برغان ، چیزی از شروع تمرین نگذشته بود که آقا محمد تحمل فشار سربالایی رو نداشتند و حالش خراب شد و با صلاح دید مربی برنامه و سرپرست آقا محمد بعد از چند دقیقه استراحت که به حالت عادی برگشتند به همراه آقای رمضانی که مشکل زانو داشتند برگشتند به سمت کرج و برنامه سه نفری ادامه پیدا کرد.
حدود ساعت ده به روستای برغان  و از پر کردن قمقمه ها مسیر به سمت  دو راهی روستای ورده را ادامه دادیم هر چه به ظهر نزدیک تر میشد هوا گرم تر و دوچرخه سواری دشوار تر می شد ولی با تمام سختی ها به دو راهی رسیدیم، که تازه سربالایی ها شروع شد از یک طرف گرمای هوا و از طرف دیگر فشار سربالایی اذیت کننده بود ولی از آنجا که دوستان تازه گرم شده بودند و پر از انرژی بودند، کل کل کردن و به رخ کشیدن برتری خود به دیگران و فشار و فشار  باعث شد چیزی از سختی مسیر متوجه نشویم نرسیده به آبادی سیباندره سرپرست برنامه چون به محل آشنا بود دستور توقف داد و همگی به سمت دره سرازیر شدیم که رود خانه و پوشش سبز درختان فضای دلنشینی رو ایجاد کرده بود با اینکه ماه رمضان باعث خلوت شدن جاده در مسیر رفت بود، ولی همچنان در کنار رودخانه شلوغ  بود که خانواده ها برای تفریح آمده بودند به هر سختی ای پایین رفتیم و مجبور شدیم هم خودمان هم دوچرخه هایمان را به آب بزنیم .آب رودخانه خنک و سایه درختان باعث خنک تر شدن محیط می شد مسیری را در آب رودخانه طی کردیم بعد از یافتن جای مناسب دوچرخه ها را تکیه دادیم و به آب زدیم .پس از آبتنی و پایین آمدن دمای بدن در حد فریز بعد از گرفتن چند عکس و تجدید قوای جسمانی به سمت جاده حرکت کردیم .در مسیر برگشت دوچرخه آقای بنایی پنچر شد و پس از گرفتن پنچری به دو راهی ورده برغان رسیدیم از آنجا که مسیر دوستان برای رسیدن به منزل از اتوبان سخت میشد و شلوغی اتوبان مشکل بعدی بود و از طرف دیگر همگی بعد از آبتنی سرشار از انرژی بودیم به سمت برغان رکاب زدیم که بیشتر مسیر سربالایی بود هوای گرم روی من اثر کرده بود و در نزدیک روستای برغان فشار سربالایی و نداشتن آب در قمقه بسیار اذیت کننده بود با هر سختی ای شده به روستا رسیدیم و از شیر آبی که در ورودی روستا است، قمقمه ها را پر کردیم و با همان شیر آب خودمان را برای ادامه مسیر خیس کردیم طوری که هنگامی که سوار دوچرخه میشدیم قطره قطره آب به زمین میچکید
بعد از تجدید قوای جسمی و کمی استراحت به سمت کرج از جاده آسفالت برغان که به باغستان میرسد ادامه مسیر دادیم که در ابتدا تا اواسط مسیر به صورت سربالا و فشار بود چیزی از مسیر نگذشته بود که تمام لباس هایمان که خیس شده بودند تا خنک کنند ،همگی خشک شدند و حرارتی که زمین داشت را میتوانستیم با صورت خود حس کنیم
دیگر انرژی مان هم برای رقابت و کل کل با هم تمام شده بود و فقط رکاب میزدیم که تمام شود
با شروع سرازیری ها لذت دوچرخه سواری شروع شد وتا مسیر خاکی باغستان غربی از مسیر آسفالت رفتیم و سپس به مسیر تکنیک خاکی باغستان غربی حرکت کردیم و لذت رکاب زدن در کوه جان دوباره ای به روح و روان ما بخشید و تازه متوجه شدیم چرا کوه لذت بخش تر از جاده یکنواخت و پر از چهار چرخ و آدمای مختلف است .
با نوازش تایر های دوچرخه بر سنگ های کوه های باغستان غربی دیگر چیزی به اتمام برنامه نمانده بود که با رسیدن به ورودی پارک تفریحی گردشگری باغستان غربی آقای بنایی از ما جدا شد و برنامه به پایان رسید

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن

طراحی و اجرا توسط گروه طراحی آرتیزان

تقویم پاییز 1395

تازه های سایت

ارسال گزارش برنامه

لطفاً متن گزارش برنامه همچنین تصاویر مربوط به گزارشات برنامه خود را به این آدرس ارسال بفرمایید: